Tips och idéer tack!

I söndags var jag, mamma och mormor iväg till Ove Jansson i Valbo.
Älskar att strosa omkring i den butiken, det finns så mycket fint till bra priser.
Jag köpte mig en vas bland annat. Har länge letat efter just en sån men har bara hittat
svindyra varianter. Gissa om jag vart glad när jag hittade en till ett rimligt pris?!

Funderar på vad jag ska ha i vasen?
Ett tag funderade jag på att fylla den med Jelly beans i vackra färger, eller någonting liknande.
Men eftersom att vasen är gigantisk så lär det väl behövas minst 10 kilo.

Har ni några tips på vad jag kan göra med vasen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

citroner, kaffebönor, godis av nåt slag färggrant?, hmm vad mer kan man ha? sand färggrant neutralt?halstabletter,haha jaa du jag va nog inte så bra på tips jag inte.. Hoppas du hittar nå skoj :-)

2010-03-16 @ 16:57:04
Postat av: Nanna

Frukt, marshmallows (stavas det så? haha) eller annat godis, eller kakor! Jättefin =)

2010-03-16 @ 18:57:30
Postat av: Linda

Har en jättefin glasburk med lock, och jag har polkagrisar i min! Har fått många positiva reaktioner för den.. hihi bara en liten idee.. Puss

2010-03-16 @ 20:33:14
Postat av: Caroline

Tack för alla idéer! =)

Det flesta av era tips har jag själv funderat på, det enda "problemet" är att vasen är så stor så att det krävs otroliga mängder för att fylla den.



Men nånting ska jag nog komma på =)

2010-03-16 @ 22:02:13
Postat av: Jenny

Fyll mitten av vasen med ex en ihoprullad tidning eller bara ihopknycklat papper, sedan kan du fylla med ex. Jellybeans runtom. På så vis går det inte åt så mkt men du får fortfarande den effkt du önskar. =) Kram!

2010-03-18 @ 10:24:26
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Kakor ;)

2010-03-20 @ 21:12:36
URL: http://velepa.blogg.se/
Postat av: Dude!

Varför inte plantera en fin blomma i den?

2010-03-23 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0