Eftermiddags sol, LOVELY!

Underbart med sol!
Jag och Elsa har varit ute på gården en timme och städat.
Mycket skräp har vi att plocka efter all rust och takbytet.
Men det får vänta tills dess att snön har smält bort och det har torkat upp mer,
nu är det en enda stor lerpöl på gården!

Hela vintern har jag längtat efter våren, längtat efter att få dona i växthuset.
Häromdagen såg jag att några rutor i växthuset har gått sönder under vintern.
Trist, men det går ju att byta ut dom. Frågan är bara när man ska ha tid för det?!

Nu ska jag fixa mat och sen ta en dusch.
Hinner inte med så mycket mer idag för jag ska sova tidigt (man kan ju alltid önska),
väckarklockan ringer 03.00 både onsdag och torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0