Vitt, vitt, vitt!

Nu är plankväggen målad två gånger och jag tycker att det vart bra,
det är bara lite finlir kvar.
Som ni ser på bilden nedan är golvet nu fogat och det vart så bra,
hallen känns så fräsch och fin!



När jag ändå var full i färg och på hugget så passade jag på att måla
grenarna som jag hittade på våran gård tidigare i vintras.





Nu vill jag att väggarna i hallen ska bli färdig målade så att jag kan
ställa i ordning med möbler, sätta upp hatthyllan och dekorera med mina grenar.

Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

FAN VAD GRYMT! Jag längtar efter att se det färdiga resultatet!

2010-03-18 @ 22:23:24
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0