Äkta fårskinn.

Jag älskar fårskinnsplädar! Dom är fina, gosiga, varma och mycket användbara!
Självklart ska pyret ha ett fårskinn i vagnen. Jag har kollat runt i olika butiker och både Ikea och Rusta har fina budget varianter. Men... jag har läst att det inte är bra att ha dessa till småbarn då dom är behandlade med kemikalier. När jag fick nys om detta gick det alternativet bort.

Idag köpte pyrets farmor ett äkta fårskinn på julmarknaden som han ska få.
Det är så mjukt och fint! Vi kommer att ha stor användning av det i många många år.








Kommentarer
Postat av: Elin - gravid v.33

vi har ett likadant, kommer från en i släkten som har får. Kommer vi använda i vagnen =) Tror det kommer bli varmt och mysigt.



2010-11-29 @ 08:03:00
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0