Cravings på kringlor!

Igår kväll var vi ju till Enköping på 30 årsfest/bröllopsfest.
Det bjöds på god mat och Sara hade fixat lekar och en tipspromenad.
Som vanligt så fotade jag inte en enda bild, skandal! Måste skärpa mig!
Tack herr och fru Svegert för en trevlig kväll!

Vaknade av att jag hade så jäkla ont under revbenen på höger sida. Lilla pyret hade hittat en sovställning som han var nöjd med men mamma var inte lika nöjd. Vred och vände på mig och till slut lyckades jag få honom att flytta sig. Känner mig bakis idag, tung i huvudet och illamående. Jag ska bädda ner mig på soffan och kolla på "Så mycket bättre".
Jag är så otroligt sugen på salta kringlor! Svullade i mig många nävar såna igår kväll.  


Mmm... salta kringlor och ett stort glas kall cola, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0