Hemskt besök hos barnmorskan!

Usch och fy vilken dålig dag jag har haft hitintills!
Besöket hos barnmorskan för att få järninjektion gick inte alls lika smidigt som det tidigare har gjort. Vanligtvis tar det knappt en halvtimme men idag tog det nästan två timmar - tack vare ett brustet blodkärl... så typiskt att det ska hända mig som är sprut rädd.

Idag fick jag injektionen via dropp, tidigare har jag fått via en spruta.







Såhär kan man se ut efter ett besök hos barnmorskan. Jag har ett rejält blåmärke i mitt vänstra armveck men väljer att skona er från en bild på det då jag själv tycker att det ser otäckt ut.
På fredag ska jag träffa en doktor som ska undersöka blodkärlet för säkerhets skull.

Hoppas att eftermiddagen och kvällen blir bättre! Ska strax ta en promenad med vovven och sen lägga mig på soffan en timme och vila. Vad kan gå fel då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0