Poncho från H&M, tummen ner!

Hela hösten har jag letat efter en poncho som passar mig. Det har inte varit några problem att hitta butiker som säljer sådana, problemet har varit att jag är för kort och ponchon för stor och lång.
Jag har sett ut som en slashas!

Härom veckan beställde jag en jätte fin poncho från H&M´s barnavdelning för en billig peng,
149 kronor. Använde den för första gången idag. Den sitter som ett smäck, jag är hel nöjd!





Men... nu till den tråkiga biten. Den lossar så otroligt mycket!
Jag hade en svart finstickad tröja under och den såg förjävlig ut när jag tog av mig ponchon!
Jätte trist. Den är tvättbar i maskin så jag ska testa att tvätta den en gång och hoppas att det blir bättre.



Kommentarer
Postat av: Anette

Tror tyvärr inte att det hjälper att tvätta den...hade samma problem med min. Det enda som hände i tvätten var att det blev nopprigt men den fäller fortfarande :-(

2010-11-15 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0