Pimpat och stylat, skötbord och spjälsäng från Ikea!

Tadaaaa! Avslöjar nu mitt hemliga projekt!
Nu är mitt projekt så pass färdigt att jag vill visa upp det.
Efter allt tjat så förväntar ni er säkert värsta grejen men det är det inte.
Det är ett skötbord från Ikea som jag stylat och pimpat lite grann.

Så här ser det ut från början:

Och så här ser det ut nu:



Jag har målat det svart och lagt mosaik på nedre hyllplanet.
Det fattas krokar, skötbädd och en avlastningshylla men sen är det klart.
Ska eventuellt köpa andra förvaringskorgar. Jag tycker att det blev jätte bra, unikt om inte annat. Vad tycker ni?

(klicka på bilderna för att se dem i större format)

  

      

Har även målat en spjälsäng svart, även den från Ikea.
Den har jag inte några bilder på, den ligger nedpackad i kartongen igen.
Har tyvärr ingen plats för den som det är nu men så fort övervåningen är
klar ska den skruvas ihop och bäddas.

Vi hade ju bestämt oss för att köpa både spjälsäng och skötbord från Brio.
Det skulle ha kostat oss 3500. Nu har vi inte betalat många kronor plus att
jag har haft något att göra om dagarna. Kanon bra på alla sätt och vis!

Undrar vad jag ska hitta på för skojigt projekt nu då?

Kommentarer
Postat av: Dude!

Det vart kanon fint :) Va du är duktig!!

Kram

2010-10-12 @ 16:12:32
Postat av: thyran

Himla fint :)

2010-10-12 @ 17:39:56
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fint! :)

2010-10-12 @ 22:19:22
Postat av: Anna

Det blev jätte fint...så duktig du är...du måste ha mycket ideer inom dig..=)

2010-10-13 @ 07:05:52
URL: http://annakaunitz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad snyggt det blev, fint och pyssligt med mosaiken! Jag målade oxå om ett sniglarskötbord men i vitt och satte på utdragbara Antonius lådor i tyg när jag var gravid med mitt första barn. Ett alldeles lagom gravidprojekt!:)

2010-10-13 @ 09:05:39
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Sara

Riktigt snyggt =) du är så duktig =)

2010-10-13 @ 15:23:16
Postat av: Linda

Jäkligt snyggt blev det Carro! Har också sånt skötbord! Man kan göra så mycket roligt med det har jag sett på inredningssidor!

2010-10-14 @ 10:08:40
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Anonym

Coolt!

2010-10-20 @ 18:59:21
Postat av: Angelica

Svar:: Men vad snyggt det blev!! & unikt som du skriver, ingen annan som har en precis likadan...:)

Vad du är duktig! :) Nu blir man ju lite sugen på att köpa sniglar skötbordet & pimpa det. :-) hihi!

Vad blev det att kosta allt som allt med färg mosaik osv? :)

2010-11-24 @ 18:14:43
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0