Injektioner direkt ut i blodet!

Vill börja med att tacka er som kommenterat mitt förra inlägg.
Nu känns det mer motiverande att fortsätta blogga när jag vet att det finns folk som gillar bloggen.
 

Idag har jag varit till barnmorskan och fått min första injektion järn. Jag hoppas så innerligt att jag kommer att märka skillnad, att jag blir piggare så jag orkar mer än jag gör nu. Känner mig mer död än levande just nu och ser framför allt död ut utan att överdriva! Där har ni förklaringen till varför ni inte får se några bilder på mig i bloggen just nu. Jag kommer förmodligen behöva 2-3 injektioner innan depåerna är någorlunda fyllda. Tur att vi har högkostnads skydd i Sverige för annars hade jag blivit ruinerad!



Här ser ni hur mycket EN spruta kostar. Jag kom upp i högkostnads skyddet direkt när jag hämtade ut den så i ett år framöver har jag gratis läkemedel. För att få det lär man komma upp i summan 1800. Inga problem för min del alltså...

Kommentarer
Postat av: Anette

hoppas att det hjälper med järnet <3

2010-10-26 @ 16:35:41
Postat av: Moa

Shiiiit va dyrt! :/

2010-10-27 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0