När man minst anar det dyker saker å ting upp...

Jag har letat efter krokar att sätta på skötbordet men inte hittat några lämpliga. Antingen har dom varit för stora och klumpiga, för plottriga eller helt enkelt fula. Vill ha en liten och enkel modell, som ett ankare om ni förstår vad jag menar? Jag trodde att det var standard och fanns i alla butiker som säljer krokar men icke!

Igår när jag stod nere i källaren och svor över allt vatten så fick jag syn på en hängare som jag inte sett förut, inklämd i ena hörnet av tvättstugan. Och gissa om jag vart glad när jag insåg att krokarna som satt på är helt perfekta till skötbordet!

Nu har jag piffat till dem med lite svart färg och dom kommer att bli så bra!
Det sägs ju att allt negativt för någonting positivt med sig. Just i det här fallet så var det ju så! Före och efter bilder:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0