Renovering av övervåningen.

Bjuder här på några bilder från övervåningen, såhär ser det ut i dagsläget.
När det börjar bli klart så kommer jag att lägga ut före och efter bilder.
(Klicka på bilderna för att se dem i större format)



    
 
Bilder ovan visar det blivande sovloftet. Jag tror och hoppas att det kommer att bli bra! Bilderna nedanför är inte sorterade och jag har valt att inte skriva någon text till bilderna. Det är en salig blandning på allt från allrum, sovrum, bebisrum och walk in closet.

           
   
   
  
  


Kommentarer
Postat av: Anette

jösses vilket enormt husprojekt! Du förstår väl att jag blir enormt avis på att du ska få en walk-in closet? :-)

2010-10-24 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0