Farmor Ingas hylla har fått sig en makeover!

Idag har jag haft penseln i högsta hugg. Tog mig äntligen tid och ork att måla tallrikshyllan som vi ärvt efter Viktors farmor.
Från början var den mörkbrun, numera är den svart.
Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den eller inte,
den känns lite för "gullig" med dom runda formerna. Vad tycker ni?

Har några idéer på vad jag kan göra med den. Förmodligen så hamnar den i lillgrabbens rum. Kan ni läsare bidra med någon idé?

Här kommer före och efter bilder på dagens projekt.



Slipad och redo att få ett lager färg (står upp och ned) .





Och såhär vart det med ett lager svart färg.
Ser nu att bilden inte alls vart bra! Jag får knäppa bättre kort när den torkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0