Nu har vi äntligen köpt barnvagn!

Jag och Viktor åkte i eftermiddags på en liten shoppingrunda. Det jag var på jakt efter var höst gardiner till vardagsrummet och matsalen samt blockljus.
Vi kom hem utan gardiner, inte ens blockljus lyckades jag köpa.
Men istället så köpte vi en tv-bänk från Ikea och en barnvagn.
Jaa, äntligen har vi lyckats bestämma oss för vilken vagn som passar oss bäst - det vart en Baby Joggers City Elite i special edition färgen "navy".
Från början var det tänkt att vi skulle ha en svart vagn men vi fastnade för den blåa färgen, den är lagomt blå.



Kommentarer
Postat av: Nanna

Är det nån liggkorg till eller? För detta är väl sittvagnen? Kramizar N

2010-09-04 @ 21:42:05
Postat av: Caroline

Korrekt, bilden visar sittdelen.

Liggdelen får man köpa separat till. Kram kram

2010-09-04 @ 22:23:19
Postat av: Nanna

Å den sätts i sittdelen lr tar man bort hela sittdelen?

2010-09-05 @ 09:54:55
Postat av: Caroline

Man kan antingen klicka fast liggdelen över sittdelen eller ta bort tyget från sittdelen och bara få liggdelen.

2010-09-05 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0