Ulf Lundell var en gång en hippie...

Igår vaknade jag före väckarklockan, idag hade jag fullt schå att orka kliva upp när den ringde. Jag är så himla trött idag! Har sovit jätte dåligt pga mardrömmar och ömma höfter. Vissa nätter har jag haft så ont att jag inte klarar av att vända mig i sängen, då får jag väcka Viktor så han får putta på och rulla mig ett varv.

Nu ska jag göra en fruktsallad och sen mysa ner mig i soffan en stund innan det är dax att rivstarta den här dagen. Idag är det en jobbdag, 13.30 - 19.10.

Jag längtar tillbaka till solen, värmen och den goda maten.
Powernap i en solstol på stranden, det är grejer det!





Hippigrottorna i Matala, otroligt fint!
Här i en grotta bodde bland annat Ulf Lundell på 60 talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0