Natti natti!

Sitter och stirrar in i skärmen med ögonen i kors, gäspar varann minut... är super trött men har inte kommit till ro ännu. En liten stund vid datorn brukar hjälpa mig på traven.

Idag har vi hållt igång hela dagen. Jag har storstädat och röjt i vårat sovrum, Viktor har målat fönsterfoder. I eftermiddags tog vi en tur in till stan. Jag har haft presentkort på Interflora legat i plånboken i TRE år (!) och idag var sista dagen att använda dem. Köpte två fina krukor som hamnade i sovrumsfönstret. Schampo och balsam från Joico och en gardinkappa från Hemtex fick också följa med oss hem.

Jag och Viktor har hjälpts åt att fålla upp gardiner nu på kvällskvisten och vi vart nyligen klara. Super bra vart det, vi är ett bra team! Hur många killar erbjuder sig frivilligt att hjälpa till med det, halv elva på kvällen??

Nu ska det bli mysigt att krypa ner i en renbäddad säng, och för övrigt ett jäkligt rent och fräscht sovrum! Natti natti!

Gissa vilken sida av sängen jag sover på? :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad det där såg mysigt ut! Jag bäddade också rent igår och det är så himla mysigt att krypa ner! :)



Sv: Haha, ja precis! ;)

Ha en underbar dag! Kramar!

2011-08-09 @ 09:58:47
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Mia..mamma till Lexie

Men så mysigt och vilket fint örngott!! Vart har du hittat det?



Sv: Ja.. jag har också kollat på den LÄÄÄNGE.. å nu var det bara läge att slå till alltså! Ja.. ta en tur å se om den finns kvar vet ja!!



kram

2011-08-09 @ 11:24:56
URL: http://miapiafia.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

helt underbara örngott, var får man tag på dom? :D

2011-08-09 @ 15:00:43
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0