Uppstigning 04.05.

Viggo är visst inställd på thai tid vilket innebär att vi kliver upp fyra på morgonen... Gäsp, hur tusan ska man få honom tillbaka till svensk tid?

För övrigt så är han riktigt dryg just nu, ärligt talat. Gårdagen var hemsk - han grät så fort jag inte bar på honom. Det är bara mamma som gäller just nu och får han inte min uppmärksamhet så gråter han eller nyper och river mig, helst i ansiktet. Han har ett jäkla humör, är envis som få och har börjat testa gränserna. Hujedamig...


Fullt ös halv fem på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jobbigt att vända tillbaka tiden sådär :P det tog nästan två veckor för mig att vänja mig vid den svenska tiden efter att jag var i thailand :P

2011-12-20 @ 05:16:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

ojoj vad mycket det varit på sista tiden, inte alls hunnit med datorn!



Hur var Thailand, förutom att lillen var sjuk och hur gick det med det?



Hoppas att ni kommer att få en mysig jul!



Kramar från mig

2011-12-21 @ 19:09:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0