Det blir sällan som man tänkt sig. Och tur är väl det!

Jag hittade några bilder på mammas dator från min och Viktors första tripp till Bali. Vi har rest en hel del tillsammans men just den resan är mest minnesvärd ♥

Eftersom att jag och Viktor inte kände varandra så jätte bra så tvekade jag på om jag skulle åka med honom eller inte. Vi åkte dit som kompisar men kom hem som ett par. Jag sa till mina kompisar innan avresan att det aldrig skulle bli någonting mer än vänskap mellan mig och Viktor, jag va inte intresserad av honom och han vill väl ändå inte ha en tjej som mig. Oj så fel jag hade!

Fyra år senare är vi förlovade, har två katter och villa, vovve, Volvo och det bästa av allt - våran guldklimp Viggo. Jag är väldigt glad över att jag valde att åka på den där resan!


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 40

Ja det hoppas jag också :D



Det är underligt hur livet kan te sig.. Man vet liksom aldrig vad som kommer hända eller hur det ska bli om bara ett par år framöver. Kanske är det tjusningen med livet? Även om man har dåliga perioder så slutar det alltid med att det kommer något positivt ur det hela.. Hm, ja märkligt. Jag tycker också att det var bra att du åkte på den där resan ;) Och du har verkligen ett sånt där "Svensson-liv" (hoppas du inte tar illa upp, jag ser det som något fantastiskt och jag drömmer också om det hehe) med villa, volvo, vovve och så Viggo :D Helt underbart! <3

2011-02-24 @ 12:09:59
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Gud vad mysigt! :) och vilken tur att du åkte med!

2011-02-24 @ 12:21:58
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Viklund

Men gud så mys och romantiskt att åka på resa som kompisar och bli ett par där :D Ååå!! Vilka minnen liksom :) Mysigt... Härliga bilder!

2011-02-24 @ 12:59:20
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Lyckliga Viktor

Jag är också glad att du åkte med mig ;)

Älskar dig!

2011-02-24 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0