Jag som alltid hatat blått... Vad har hänt? Det måste vara mamma hormonerna!

Snart är det dags att inreda lillens rum och jag försöker planera hur vi ska inreda det. Jag har för många idéer och ändrar smak och tycke för ofta!

Under hela graviditeten har jag älskat limegrönt. Jag har varit helt inställd på att hans rum ska gå i limegrönt, vitt och svart. Men nu har jag ändrat mig - hans rum ska vara blått! Det är så självklart, Viggo passar så bra i blått och med rätt nyans kommer det att bli super fint! Rummet kommer inte att bli helblått och "pluttig nuttigt" och gulligt. Nej det kommer att bli ett stilrent rum med en touch av blått.


Kanske att Viggos tröja kan bli en inspirations källa till hans rum?
Randigt. Blått, grönt, vitt och svart istället för brunt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0