Envis unge!

Idag är jag världens tröttaste mamma med världens mest envisa unge! Viggo vägrar att äta, vägrar sova, vägrar låta mig byta blöja utan protester... vägrar i stort sett allt! Åå, ge mig min snälla och icke envisa Viggo tillbaka!

Planen för dagen var att överraska Viggos farmor med ett spontanbesök men det återstår att se om jag orkar. Nu ska jag sätta Viggo i badbaljan och se om det duger. Om inte så vet jag inte vad jag ska ta mig till, har testat allt!


Viggo häromdagen - lugn, snäll och nöjd. Allt förutom det han är idag!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Maja

PRECIS så är Maja också nu i perioder. Skitjobbigt rent ut sagt. Men vad jag förstått så är det ett utv språng. De små testar sin egen vilja, och förmåga att påverka besluten runt sig.

Antar att det är ett förstadie till kommande trotsålder ;) hehe!

Hoppas badbaljan passade herren! det är ju rukskigt varmt idag!

2011-07-22 @ 15:29:06
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0