Trött stång.

Idag har vi haft min svärfar på besök. Han och Viktor har röjt undan bråte från gården och (äntligen!) fällt våran otroligt fula flaggstång. Många har sagt till oss att vi borde måla om den och ha den kvar, det är tydligen såå fint med en flaggstång? Jag har haft mina aningar om att flaggstången är rutten och det stämde ju...


Undrar hur många fler blåsiga dagar den här stackars stången hade klarat? Skönt att åbäket ligger på backen där vi vill ha den och inte över huset där vi inte vill ha den!

Jag har påbörjat ett nytt litet projekt idag, inget märkvärdigt men det gör stor skillnad för den som lägger märke till det. Vad det är får ni se när det är klart, förhoppningsvis imorgon.

Nej om man skulle slita sig från datorn och göra någonting vettigare? Skära upp vattenmelon och spendera lite tid tillsammans med stora V kanske? Det känns som att vi inte riktigt haft tid att umgås de senaste veckorna - att vara egenföretagare och ha ett renoveringsobjekt innebär att man inte är sysslolös liksom. Ha en trevlig kväll! Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0