Dagen efter.

Hej på er!
Nu är jag återigen på benen. Fy va dåligt jag mådde hela dagen igår! Va rejält groggy, kräktes och va sååå trött! Jag som inte gjorde annat än att fantisera om mat dagen innan undersökningen vart äcklad av tanken på att äta när jag kom hem och faktiskt fick äta.

Undersökningen gjorde väldigt ont. Jag fick både morfin och stesolid rakt ut i blodet men trots det så gjorde det alltså ont. Men jag bet ihop och nu är det avklarat! När undersökningen va klar så svamlade jag visst någonting om att det va lättare att föda barn, haha!

Idag har jag en vilodag, ska försöka komma igång med ätandet igen. Ris och tonfisk borde väl vara snällt för magen? Jag har även bunkrat upp med diverse frukter, mums! Ha en bra dag! Puss och hej - trött tjej!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Oej, ja förlåt, ska fixa alla länkar imorgon :)Vi kom tvåa tyvärr... men men.

Kram

2011-06-30 @ 21:51:37
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0