Föräldrargruppen.

Hejsan svejsan!
Ska strax bege mig till öppna förskolan för att träffa föräldrargruppen. Idag är det sista träffen och vi ska prata om mat. Har en del funderingar kring ämnet så det ska bli intressant och lärorikt, hoppas jag! Jag har inte varit på öppna förskolan tidigare så det ska bli roligt att se hur det ser ut och vad dom har att erbjuda. Synd bara att det är stängt över sommaren.

Viggo sover alltid i den här tiden och det känns lite motigt att behöva väcka upp honom nu. Förhoppningsvis somnar han om i bilen och känner sig nöjd när vi kommer fram. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till My

Vilka fina bilder på er två :)

2011-06-16 @ 07:45:42
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0