Hungrig!

Ååå jag är så hungrig! Ät då tänker ni säkert? Ja det skulle jag ju göra såklart om det inte vore för att jag fastar. Två dygn utan mat känns inte okej. Att dricka minst 5 liter klar dryck inom mindre än ett dygn känns omöjligt, jag dricker inte ens ett glas vatten om dagen. Fantiserar om att sätta tänderna i en saftig grillad köttbit, en smarrig omelett, en fräsch fruktsallad eller simpel pastasallad. Det vattnas i munnen!

Imorgon bitti ska jag göra en colonoscopi undersökning (undersökning av tarmarna). Det är en rätt så otrevlig procedur, dels förberedelserna dagarna innan men också själva undersökningen. Jag behöver nog inte säga mer än så...

Resten av dagen kommer jag att ägna åt att dricka, dricka, dricka och bajsa, bajsa, bajsa! Too much information? Tur att vi har min mamma som ställer upp och är barnvakt till Viggo för jag är inte människa längre!

Kommentarer
Postat av: frida

usch de låter jobbigt.. Kram till dej!!

2011-06-29 @ 13:18:51
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0