Otur och tur i oturen.

Träffen på öppna förskolan med föräldrargruppen va super trevlig! Kul att träffa andra mammor och deras bebisar! Alla verkar vara så trevliga. Eftersom att det va sista gången idag så har vi nu kontakt via Facebook (hur skulle man klara sig utan Facebook?) och vi ska planera in en träff, eventuellt redan nästa vecka. Kul!

I eftermiddags fyndade jag en hel del på Lindex rea. Bodysar, tröjor och byxor, tog allting i storlek 86. Perfekt till hösten. När jag kom hem och gick igenom posten så såg jag att jag fått hem en kupong från Lindex - 20% på ett köp, även rea. Suck, vilken otur!

På tal om otur... jag lyckades tappa bort både plånboken och bilnyckeln på Ica idag. Panik! Men jag hade tur i oturen, det va någon vänlig själ som lämnat in både plånkan och nyckeln till kundtjänst. Kontanterna jag hade va dock borta, cirka 300 kronor. Men jag hade ju lika gärna kunnat blivit av med både plånboken och bilen. Vart fann då denna vänliga själ mina prylar? Jo i hyllan bland ananasen.

Nu är det nog dags att skaffa sig en liten och behändig väska som jag kan ha plånboken och nycklarna i istället för att hålla dem i handen och lägga ifrån mig dem. Förvirrad och stressad småbarns morsa!


Kommentarer
Postat av: frida

Jaha oj va de inte svårare än så ;) haha.. De missa ja ju helt.. ja tryckte ju självklart mej direkt in på hemsidan :)

Tack för ett mkt bra tips !

2011-06-16 @ 00:24:04
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Oj, ja snacka om tur i oturen :/

2011-06-16 @ 09:59:16
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: Elin -mamma till Albin

Aha du bloggar du me:) Kul!

Meen skulle det inte vara en träff till i augusti med mammagruppen?? Tyckte Gun sa det men ja kanske minns fel:) Lite smått virrig är man ju förtillfället:S



Jag hakar gärna me på om ni ska träffas nått i sommar:) Bara kul att lära känna lite nya människor och är i samma stadie i livet som en själv!



Kram från Elin i mamma-gruppen

2011-06-16 @ 20:24:40
URL: http://karin-elin-christina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0