Äntligen en ny mobil!

Hej på er!

Idag är jag utvilad och glad. Viggo vaknade tidigt imorse för att äta, kommer faktiskt inte ihåg vilken tid det var, sen somnade vi om och vaknade halv tio. Han sov på mitt bröst och det är så härligt! Lika bra att passa på innan han blir för stor och tung. Kan vi bromsa tiden? Veckorna går för snabbt!

Igår skaffade jag en ny mobil. Har funderat tusen gånger om sen i söndags på vilken jag skulle ta, valde mellan en HTC Desire HD och en Iphone. Efter många om och men så valde jag en HTC. Innehållet i den mobilen skulle ha varit i Iphones design, då hade jag varit super nöjd! Det spelar ingen roll vilken jag väljer, jag kommer ångra mig i vilket fall. Det är typiskt mig, det är bara sån jag är som person och det gäller allt här i livet. Köper jag äpplen så ångrar jag mig sen att jag inte köpte päron. Hopplöst fall sa doktorn och grät.

Nåja, nu har jag i alla fall en bra (dock lite för stor) mobil. Jag vet en person som kommer att pilla sönder den ikväll och inte är det då jag! Han börjar på V och slutar på iktor :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Jag köpte också en ny mobil för ett par dagar sedan :) Fast för mig blev det en Iphone då min gamla, en HTC Tattoo, krånglat som bara den :P



Hoppas du blir nöjd med din :D



Kram vännen!

2011-03-03 @ 19:50:49
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0