110502.

God morgon!
Tänk att det är maj månad redan?! Härligt härligt!

Jag har sovit jätte dåligt inatt. Somnade efter halv fyra och sov jätte oroligt. Tre timmars sömn vart det ungefär för sen vaknade Viggo och skulle ha käk. Vi är fortfarande vakna men kommer snart att somna om båda två. Så gör vi varje morgon, vaknar tidigt och är vaken en timme för blöjbyte, mat och morgonmys men somnar sen om. Ljuvligt!

I eftermiddag ska vi till dietisten för att lära oss lite mer om komjölksallergi och blivande kost till lill V. Egentligen är det inget främmande för mig då jag själv är känslig för komjölk. Men jag ska passa på att be om recept samt ett matschema för jag känner mig lite osäker på hur mycket och hur ofta han ska få gröt och smakisar.

Nej nu ska vi försöka somna om en stund. Solong!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Hoppas att du piggnar till och att det går bra hos dietisten i em!



Kram!

2011-05-02 @ 10:11:11
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0