Dålig start på dagen.

God morgon!
Idag är jag super duper trött! Somnade sent och sov oroligt hela natten. Viggo vaknade halv sju och vägrade somna om (jag har blivit bortskämd med att han alltid somnar om efter en flaska mat och sover till 9). Efter att ha försökt få honom att somna om i en timme så vart han helt plötslig lugn och jag tänkte att "yes, nu somnar han snart!". Jag hann bara tänka tanken och sen fick jag en rejäl fontän spya över mig. Trevlig start på dagen! Det var ju inte så länge sedan jag fick uppleva samma sak.

Ingen idé att försöka somna om. Trött och irriterad klev jag upp men helst av allt hade jag velat ligga kvar i sängen och dragit täcket över huvudet. Efter en portion gröt så somnade Viggo i vagnen och sover än.

I eftermiddag ska jag till frissan. Det kunde inte ha varit på en bättre dag, idag behöver jag verkligen lite egen tid!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Hoppas att du piggnar till gumman!



KRAM!

2011-05-25 @ 09:34:40
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Vi får hoppas på att dagen fortsätter på det bättre spåret! :)



Svar: ja.. hon växer så det knakar nu lillflisan! :) Tröjan är köpt på Kappp Ahl! :)

2011-05-25 @ 12:52:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0