Det måste vara något fel!

Min sambo, som är Sveriges godisråtta nummer 1 har nu börjat käka någonting annat än godis...


Jag har inte sett honom äta godis sen i fredags. Bör jag vara orolig? Haha!

Och när vi ändå är inne på ämnet onyttigt så kan jag ju skryta med att jag inte druckit en enda cola sen i fredags! Det är inte illa för att vara mig, vanligtvis dricker jag minst en burk 33 cl om dagen. Numera dricker jag vanligt kranvatten med citron i. Likaså med godis, inte en enda bit sen ihelgen trots att skafferiet är fullproppat med diverse onyttigt. Men idag ska jag faktiskt möla choklad. Det går inte att motstå nu när lingonveckan dragit igång igen.

Anledningen till att jag inte dricker cola och äter godis dagligen längre är för att jag blivit så fruktansvärt äcklad av det! Likaså med pizza, det vänder sig i magen bara av tanken på att äta en pizza! Jag tror att Viktor känner likadant.

Vi har alltså inte bestämt oss för att sluta med onyttigheter, det har bara kommit naturligt. Hurra!


Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Vad skönt att det har kommit så naturligt! :-D Då kanske man kan hålla det också. :) Heja!



Ja, My håller upp huvudet när hon sitter i stolen :)

Hon är också jättestark i nacken...



Kram kam

2011-05-04 @ 12:04:44
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Duktig du är som hållt dig ifrån sånt som du annars gärna vill ha i dig dagligen :) hejja hejja!!



Visst är det mums med choklad då man har mens, choklad är kvinnas (iaf min) bästa vän och bästa medicin måååånga ggr i livet ;) Det enda jag kan ha svårt att motstå och som jag känner sug av om nåt :)

Postat av: Fia

Älskar Nogger så jag har redan klämt ett paket hahaha

2011-05-04 @ 14:54:05
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Grattis! Vad duktiga ni är - båda två :)

2011-05-04 @ 16:25:36
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad duktiga ni är :) Här har vi också blivit nyttigare. Fast jag saknar colan! Kunde också lätt dircka en burk om dagen innan. Fanns alltid hemma ;)



Kram!

2011-05-04 @ 22:22:34
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0