Gårdagen.

Igår hade jag och lill V dejt med Sandra, Mervi och lilla Rebecca. Vi va hemma hos oss och fikade och snackade skit i flera timmar. Jag tror klockan vart runt 23 innan dom traskade iväg till bussen. Tack för en trevlig dag/kväll brudar! Senare i sommar ska jag annordna ett pool party till småttingarna, hihi.

Och apropå gårdagen, igår hade jag gräsklippar premiär. Jag älskar att klippa gräset, det är avkoppling för mig. Eller det har varit rättare sagt för igår tog friden slut. Jag vart ormbiten... men den jäveln tog ett bett på min stövel, tack och lov! Två ormar såg jag och nu känner jag bara obehag. Inte vill jag lägga ut Viggo på gräsmattan i sommar som planerat om det är massor med orm här! Tydligen så är det väldigt mycket ormar i år. Någon som vet hur man blir av med fanskapen?

Idag har jag grym huvudvärk och känner mig som en zombie. Har inga planer för dagen men jag gissar på att det blir en lugn dag.


Viktors nya "leksak". Äntligen har vi två bilar!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 36

Fy vad obehagligt med ormar, jag hade aldrig vågat gå ut igen :p



Jag ÄLSKAR lysena på nya Audi, så jäkla läckra!

2011-05-19 @ 23:10:34
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0