Ny dag, tack!

Ja idag är en sån dag då jag önskar att den kan ta slut någon gång. Jag är så trött och har varken energi eller motivation.

Viggo har knappt sovit eller ätit någonting alls under dagen vilket innebär att han nu är övertrött och kinkig. Sambon jobbar numera kvällar så jag kommer att få ta hand om en kinkig unge själv resten av kvällen. Såna här dagar önskar jag även att jag hade min familj nära och inte 15 mil bort.

Nej nu lär jag rycka upp mig, det är trots allt några timmar kvar innan läggdags (kan ju alltid hoppas på att lilleman är trött och somnar tidigt ikväll). Jag kanske ska förska sjunga och dansa ungen trött, eller åtminstonde lite gladare? Han älskar ju musik! "Joddla med Siv" är ju fartfyllt och glatt, hahaha!
 
Tidigare idag va Viggo go´ och gla´

Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Jobbigt med såna dagar, hoppas han somnar gott sen. Min sambo är borta på jobb hela veckan, så trist!



Krma

2011-05-23 @ 19:48:59
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Åh, en sån vecka hade jag förra veckan :/ Vet vad du går igenom nu så skickar en styrkekram! Min familj bor ju 20 mil härifrån men jag ska nog åka dit nästa gång sambon jobbar eftermiddag för det blir så jobbigt, mest psykiskt, att vara ensam hemma hela dagarna med lillgrabben :/ Kram

2011-05-23 @ 22:02:18
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0