Oförskämt pigg!

God morgon!
Idag hade jag och Viggo uppstigning strax efter 7. Konstigt nog så var det inga problem för mig att kliva upp, jag kände mig till och med utvilad och piggelin. De senaste veckorna har jag varit ruskigt trött, min sambo har nog funderat vid flera tillfällen om jag varit död, så trött har jag varit.

Dagens planer är än så länge ganska få. Idag är det perfekt väder för en städ dag så eftermiddagen spenderas hemma för att fräscha upp lite inför helgen. Klockan 13.00 ska vi iväg till veterinären med katten. Jag hoppas att det går bra och att vi slipper ta några "obehagliga beslut". För er som inte vet så har en av våra katter råkat ut för en olycka, det kan ni läsa om här.

Nu ska jag slita mig ifrån datorn och istället göra en laddning med potatis smakisar till lill V. Ha en bra dag!


Viggo vid frukosten imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0