Going north?

Idag är jag som en helt ny människa! Sovmorgon och en varm dusch var en bra start på dagen. Det gjorde susen!

Dagens planer är inte riktigt spikade ännu men det lutar åt att vi åker norrut, hem till Storvik. Jag säger fortfarande "hem till Storvik" och kommer nog alltid att göra det.

I Storvik ska vi hämta en vinteroverall som Viggos gammelmormor köpt, hälsa på Elsa (mer om det i ett separat inlägg senare idag) och såklart umgås med nära och kära.

Ha en bra helg! Solong!



Jag slänger väl in en bild med några kloka ord för att liva upp inlägget lite!


Kommentarer
Postat av: siri

Äntligen skrivit "sänginlägget":)

och mina tips... ja, jag ska skriva ner dem i ett lååååång inlägg snart, lovar!

Hoppas ni har det bra hemma i storvik. Jag säger hemma om Sthlm, Lund och Gomersal i England. De ställen jag bott längst i mitt liv.

Stoor kram

2011-11-19 @ 16:34:52
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0