Sjukhuset.

God morgon! Jag ska strax bege mig mot sjukhuset, jag ska träffa min nya läkare. Förhoppningsvis är han bättre än min förra läkare och jag hoppas så innerligt att han ska få ordning på min mage! Vi ska gå igenom provsvaren från alla prover jag lämnat de senaste veckorna. Det låter kanske konstigt men jag hoppas på att proverna visar någonting så att läkaren vet vad han ska göra för att kunna hjälpa mig.

Vill också passa på att önska er en trevlig dag!


Dagens jag: en lite nervös Caroline (som för övrigt har snöat in sig på att ha uppsatt hår och att alltid bära någonting marinblått). Ordet cancer upprepas i mitt huvud och jag blir nojig! Sen Viggo föddes har jag drabbats av dödsångest, rejäl sådan.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Ja tiden rusar iväg, dom växer ju så fort!



Hoppas att det går bra hos läkaren och att du får hjälp nu. Usch vad jobbigt det måste vara och gå runt och inte veta vad som är fel, man ställer ju lätt in sig på att det är det värsta.

2011-10-10 @ 08:54:53
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller tummarna för att allt går bra idag!



Huset ligger inte i någon stadsdel i Uppsala, ja inte ens i samma kommun. 50 meter från kommungränsen ligger det, retligt det där!

2011-10-10 @ 09:07:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Vad fin du är Caroline!!!! :) Naturlig skönhet!! :)

Hoppas det ska gå bra hos läkarn! KRAM

2011-10-10 @ 09:59:13
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0