Födelsedag.

God förmiddag!
Imorse var jag och Viggo uppe med tuppen och jag har fått en hel del gjort på morgonkvisten, bland annat så har jag grundmålat plankor och varit på långpromenad med vagnen.

I helgen är jag gräsänka så jag funderar på att åka upp till Storvik. Min morfar fyller år idag så det är ju passande att ta en tripp upp. Skulle verkligen behöva köpa en höstjacka för jäklar vad kallt det var på promenaden, termometern visar ynka 6 grader. Mamma erbjöd sig att vara barnvakt till Viggo imorgon så jag kan leta jacka ostört i lugn och ro.

Nu ska jag hänga en maskin tvätt och sen packa en liten weekend väska till mig och Viggo. Ha en fin fredag!


Snart kommer mössan till användning. Jag beställde den i somras och då kändes kylan så långt bort...

Kommentarer
Postat av: Johanna Roslund

oo så fin han var i den!!!

Trevlig helg på er!



// Johanna

2011-09-24 @ 01:03:47
URL: http://pieceofjo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0