Home sweet home.

Planen på att stanna i Storvik tills idag sprack. Jag stuvade in ungen i bilen igår kväll och åkte hem till Uppsala. Lika bra att åka när han ändå sover för natten istället för att krångla på dagen och försöka tajma hans sömn.

Det är skönt att vara hemma igen. Jag är så väldigt hemmakär! Trivs allra bäst i "min borg", med mina saker och mina så kallade rutiner. Men ibland är det skönt att komma hemifrån också såklart. Just nu är jag i en period då jag är spyless på renovering och halvdant boende!

I eftermiddag är det dags för babysim igen. Fram tills dess blir vi nog bara hemma och myspyser. Skulle egentligen ha varit till Barnenshus eller liknande butik, jag är på jakt efter en filt som Viggo kan ha i vagnen i höst. Filtarna jag hittat i butiker än så länge är för stora och då blir det bara bylsigt och klumpigt! Barnenshus borde ju ha filtar i mindre size? Eller någon bra webshop med barnprylar. Tips på olika webshopar mottages tacksamt!

Nåja, det återstår att se om vi blir hemma eller om vi drar iväg på filt jakt. Solong!

 
Viggo verkar tycka om att vara ute på äventyr med morsan. Att träffa folk blir han glad av! Men det märks också att han trivs hemma bland sina saker - lekmattan, gåstolen, matstolen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0