Höst jacka.

Igår letade jag i varenda butik i hela Gränby köpis efter en lämplig höst jacka. Jag hittade inte en enda! Antingen så kostade dom 2000 spänn och det vill jag faktiskt inte betala för en höstjacka eller så var dom förstora. Jag är inte speciellt stor, 154 cm kort med korta armar och inte särskilt brett mellan axlarna. Xs drunknar jag i! Jag kollade även på barnavdelningen men hittade ingen jacka som föll mig i smaken.

Gina Tricot har faktiskt en jacka som jag gillar men jag är tydligen inte ensam om att göra det för den finns inte att köpa varken i Uppsalas tre butiker eller på webben. Jag ringde runt till olika butiker i trakterna, Gävle har en i storlek 34 men jag är skeptisk till färgen, jag föredrar svart.


Hur som helst, jag la undan jackan i Gävle men jag vet inte hur jag ska få hem den? Fick bara lägga undan den över dagen idag och jag hinner inte hämta den innan dess.

Vart hittar jag en snygg höstjacka till ett vettigt pris?!

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad vill du har för sorts jacka?

parkas?dunjacka?kappa?

kram

2011-09-21 @ 12:32:07
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Siri

Kollade runt lite och hittade denna - inte dyr och ser fin ut på bilden. Men kanske blir för stor?



http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/jeane-blush-396/tove-parkas-396308-245/

2011-09-21 @ 12:35:11
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0