Idag har jag fullt upp med att roa och trö...

imag0510-1-1 (MMS)

Idag har jag fullt upp med att roa och trösta en väldigt klängig och grinig Viggo. Just nu ligger han i våran säng och sover. Så fort jag kliver ur sängen så vaknar han. Jag passar alltså också på att vila en stund, läser i boken "Växa och upptäcka världen" som jag lånat på öppna förskolan. Tydligen så är det ett utvecklings språng på gång för Viggo och som ni ser på bilden så är det en stormig period som börjar runt vecka 33 (Viggo blev 33 veckor i lördags). Det är bara att hålla i hatten! :)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

här har vi också en grinig grabb med kasst humör - huua!



OJ om din karl har ett jobb där han kan jobba utomland så DRA IVÄG! Jag hade inte tvekat en sekund, vilket äventyr! Tycker jag absolut att ni ska göra. Singapore skulle jag dock inte rekomendera, fast det var iofs ett bra tag sedan jag var där :)



kram

2011-09-05 @ 16:42:49
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Hihi, ja slyngelåldern har sin "charm"... :p



Försöker själv komma på aktiviteter som både Lovisa och hundarna kan njuta av, just för att få lite mer tid till hundarna, men det är svårt...

2011-09-05 @ 22:48:47
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Oj då, vi har inte märkt av ett enda språng på My.



Jo vi har sett att det har varit tand på g, men My har inte kännt av den, mer än att det kliar lite, men hon har ätit bra, sovit bra och varit glad :D

2011-09-06 @ 10:55:16
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0