Lördag.

Idag har vi haft en slö och slapp dag här hemma. Jag fick ett migän anfall igår kväll, deckade vid 22 och sov till 08.30 imorse. Har fortfarande ont i skallen och väljer därför att ta det lite lugnt idag för att undvika ytterligare ett anfall.

Och apropå igår så flyttade Eddie härifrån igår kväll. Jag har ju länge tänkt att omplacera honom men aldrig kommit till skott. Men nu dök det upp ett jätte bra hem, nämligen Viggos farmor. Hur bra som helst ju, nu kan vi fortfarande träffa Eddie när vi vill! Vi ska dit om ett par timmar faktiskt. Vi ska äta middag och se hur kissekatten har det.

Nej nu är det väl ändå dags att byta pyjamasbyxorna till leggings? När man har en slappdag hemma så är det okej att strosa omkring i pyjamasbyxor, tycker jag!


Eddie passar på att leva som en kung sista dagen hemma hos oss.


Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon, God morgon tjejen. Blev det någon sovmorgon idag :) ? Kram

2011-09-11 @ 09:28:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

haha vilken härlig bild!

Funkade det inte att ha kisse och bebis? Vi köpte en katt precis innan jag fick veta att jag var gravid och han var GAALEN! Vi sålde honom sen, det hade aldrig gått men OJ vad jag saknar honom. :/

2011-09-11 @ 11:04:08
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0