Måndag.

Ja jag vet, jag är skit kass på att uppdatera bloggen just nu! Jag vet inte riktigt varför, det bara är så. Men här får ni några raders uppdatering i alla fall!

Jag och Viggo är i Storvik nu och åker hem till Uppsala på onsdag eftermiddag.

Viggo har idag fått in snitsen på att krypa/ta sig framåt. Nu jäklar går det undan och han kommer dit han vill utan problem! Att hänga mig i benen, rycka mig i byxorna och bita i mina fötter är väldigt roligt tycker Viggo. Nu gäller det attt se upp vart man sätter fötterna!

Ja det var väl det lilla jag tänkte uppdatera med idag. Ett jäkligt trist och kanske till och med onödigt inlägg?


Kommentarer
Postat av: Sara

åh han är ju bara såå sööt=) guldklimp

2011-09-13 @ 03:28:38
Postat av: Elin - Mamma till My

Sötungen!



Ja, My gör likadant, speciellt när jag står i köket och lagar mat, då står hon mot mitt ben och klappar mig på benet haha :D

2011-09-13 @ 09:55:30
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emelie - 18år & mamma till Elias.

Naw, va söta bilder! :)

2011-09-14 @ 15:42:05
URL: http://nilsonee.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0