Zzz...

Idag har jag och Viggo en riktig tröttis dag. Vi har båda sovit bort halva dagen. Jag har ont i skallen och är så segstartad! Det är väl såna här dagar man borde ta sig i kragen och hitta på någonting men jag orkar verkligen inte! Det dåliga samvetet smyger sig på...

Viggo somnade nyss och han har ju fått för vana att sova 2 - 3 timmar på eftermiddagen. 8 månaders bilderna verkar få vänta tills imorgon. Jag ska passa på att hänga tvätt och städa lite inför helgen. Vill inget hellre än att krypa ner i sängen bredvid Viggo men nån måtta får det vara! Dags att göra ett ryck.



Vad hände med orken och motivationen till mina dagliga promenader?

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

vilka snygga skor! :)



Och man får ha såna sega dagar, det är tillåtet! :)

2011-09-16 @ 15:43:11
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0