Ny skjorta och lockigt hår.

Idag är humöret väldigt upp och ned - ena stunden fylld av glädje och ork, kort därefter känslig, deppig och helt orkeslös. Huvudvärken smyger sig på men jag får skylla mig själv, har slarvat med bettskenan några nätter. Viggo är inte på något strålande humör idag och verkar inte alls ha några planer på att bli det heller. Jag antar att det delvis är därför även mitt humör är lite hipp som happ.

Vi ska nu bege oss till Ikea. Det kan bli hur som helst när Viggo är med. Hoppas på att det uppskattas och att den lille herren blir på bättre humör. En kokt korv och några skedar mjukglass brukar liva upp!

Och tro det eller ej men idag bjuder jag på ett självporträtt! Osminkad Och sliten (som vanligt) men med lockigt hår och en ny fin skjorta.


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Fin du är! :)

Känner igen det där med att må på topp ena stunden och jättedåligt i nästa. Hoppas det vänder och blir en fin fredag! :)

2012-02-24 @ 14:18:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: frida

Haha va go du e som glömmer bort å skriva din nya adress:p

Dina pengar har iaf kommit in så ska försöka ta mej iväg å posta ditt hus idag, har ju vart iväg hela helgen :)



2012-02-27 @ 11:15:32
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Tack igen :) Ja, det är jätteroligt. Alltid roligt att följa någon som är ungefär lika långt gången som en själv.

2012-02-28 @ 09:43:59
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0