Förberedelser.

Här hemma håller jag på med förberedelser inför morgondagens 1 års kalas. Det bakas just nu och senare ikväll ska jag dammsuga.

Viggo är förresten bättre idag. Om det var magsjuka eller inte kan jag inte svara på, det kan ju lika gärna vara tänder på G, eller till och med en kombo.

Tänka sig, för ett år sedan i den här tiden låg Viggo fortfarande i magen, i tryggt förvar. Jag kommer ihåg att jag var så trött och ledsen kvällen innan han föddes. Jag hade inga känningar alls att det skulle kunna vara en förlossning på gång. Att vara inlagd på sjukan var det sista jag ville just då och jag hade blivit lovade permis nästkommande dag, om jag var i bra skick. Det blev ingen permis men istället en bebis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0