Första olyckan.

Jag har nyss nattat en väldigt trött liten kille. Jag hann knappt lägga ner honom i sängen innan han somnade. Eftermiddagsvilan har han skippat de senaste dagarna och istället varit väldigt grinig pga trötthet. Varför inte sova när man är trött undrar jag? Men idag höll han faktiskt humöret uppe trots endast knappt en timmes förmiddagsvila.

Han kom på hur man klättrar upp i soffan vilket såklart resulterade i en olycka. Viggo har tidigare varit skonad från olyckor men idag var det alltså dags - han ramlade ner från soffan och landade huvudet. Usch och fy så rädd jag blev, det var en rejäl smäll! Viggo grät en stund men det var ganska snabbt över och han verkade vara opåverkad av smällen. Han klättrade snabbt upp i soffan igen och sprang runt runt... Jag hade hoppats på att han lärt sig att inte göra så men tydligen inte. Knasiga unge!

Jag ska nu passa på att göra en beställning från Ellos. Viggo ska få ett till par Adidas skor (de är så himla bra tycker jag!) och det är ju lika bra att passa på att beställa när det är 50% rabatt. Kanske att det slinker med någonting mer i beställningen.

Adidas Dragon - helt klart en bra sko tycker jag! Den är fjäderlätt, fotvänlig och enkel att få på och av. Tips från mig!

Kommentarer
Postat av: mikaela

är nog inte fel att upptäcka soffan på ett vilt sätt ibland ;) go viggo!

2012-03-30 @ 20:34:11
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Usch så otäckt.. man är alltid så rätt om/när olyckor inträffar. Alexander är också väldigt glad för att klättra i soffan :/



Kommentera gärna vad du tycker om mitt hår idag när jag varit hos frissan :)



KRAM

2012-03-30 @ 20:34:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: frida

Ajaj då =/ Noel har ara lyckats ramla ner ifrån min säng ett par gånger...

Innan han lärde sej å klättra upp i soffan så hade han lärt sej hur man tar sej ner hehe :) Så jag e glad att han valde att lära sej å ta sej ner först :P

Men ja de klättras hej vilt överallt tycker jag.. busungar :)



De va en fin sko ! :) Bra när dom inte väger så mkt ju :)



Hoppas ni får en fin helg !! Kram

2012-03-30 @ 20:40:47
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till Ella

Oj då, men det är ju sånt som händer. Det lär ju inte vara sista gången han slår sig i alla fall. Ella skulle helst också dyka med huvudet före ur soffan.



Sv: Vi ska norröver på en slalomresa, fast just nu skulle jag vara mera sugen på sol och värme. Men det blir skönt att resa bort. Jo, allt pyntande är nog lite roligare när man har barn och det känns roligt att skapa lite traditioner. :)

2012-03-30 @ 22:18:22
URL: http://www.almabosse.blogspot.com
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Stackars liten! Men ja, det lär nog hända fler gånger, jag skriver som du, förstår inte att de inte lär sig när de väl ramlat en gång. Men ändå ska de upp igen och göra samma sak! ;P

Skorna är jättesnygga och kanonbra! Har för mig att jag köpt såna till Kevin nån gång.



Sv; Åh nej, har du PIP. Ja då är det ju lika bra att plocka ut dem, men visst behöver inte du stå för någon kostnad då??

Jag har Mentor, så jag "klarade mig". :)Så alltså har jag lagt i silikon. Har även gjort en liten op på tungan, och nu ska jag fixa till, och ta bort lite extra skinn över naveln. Det är lite svårt att förklara så jag tänkte lägga upp bilder sen i stället :)

Kramar!

2012-03-31 @ 09:10:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Sv; Fy va dåligt! Klart som korvspa att du skulle få nya inlägg också ju! Va fasen är det här?! Det är ju liksom inte ditt fel att det blev såhär?!

Fy fan rent ut sagt!



KRAM!

2012-03-31 @ 21:55:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Usch då, stackars liten. Men skönt ändå att han verkade må bra efteråt!

2012-04-03 @ 14:29:40
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0