Shopping.

Igår när Viggo var ute och spatserade upptäckte jag att han blir väldigt lortig. Skorna var täckta i lera och damm och jackan likaså. Det blir några vurpor och såklart upptäcksfärder, varje litet gruskorn ska utforskas när han är på det humöret. Ett ombyte är alltså välbehövligt och det har vi inhandlat idag.

Viggo fick en softshell jacka från PoP och ett par likadana Adidas skor som han redan har fast nu köpte jag ett par gröna. Lillasyster fick en tygbit som så småningom ska bli en gardinkappa till hennes rum. Jag skulle kunna handla ihjäl mig till henne redan nu, omg! Åhléns har jätte många fina tunikor till små tjejer men tro det eller ej, jag lyckades hålla fingrarna i styr trots att det just nu är 20% rabatt på Åhléns barnkläder. Lillasyster fick alltså bara en tygbit.

Till mig själv blev det en ny mascara och en jätte fin långklänning från Lindex och deras kollektion Holly & Whyte. Tyvärr åker klänningen tillbaka till butiken, den passar inte alls min 154 cm korta (och snart tjocka) kropp! Verkligen synd för den var såå fin! Marinblå och vit randig tubmodell.



Vi tog även en runda på Plantagen. Viggo spexade och lyckades charma hela PRO som tydligen också skulle köpa penséer.

Både jag och Viggo är trötta efter shoppingturen och ska strax lägga oss en stund. Jag har dessutom halsbränna from hell, huvudvärk OCH ont i fogarna. Inte lätt att vara mig idag inte...

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh sötaste bilden ju :)

Hoppas din värk lättar lite efter du vilat! Kram

2012-03-21 @ 16:57:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud så söööt din son är! Jag har helt missat att det är en liten lillasyster ni väntar, vad roligt. Själv tycker jag det finns mycket mer fint att välja bland för tjejer och det gör det lite roligare att shoppa än killkläder. :)



Hihi, vad roligt med en annan som är kort i rocken. Maxiklänningar funkar inte på mig heller tyvärr.



Kram

2012-03-21 @ 18:40:04
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0