Spexar i solhatt.




Viggo skrattar åt mig när jag har solhatten på mig. Jag klandrar honom inte! Att rycka av mig hatten blev en underhållande lek för lilleman, han skrattade så att han nästan storknade.

Idag har jag en deppig dag men försöker liva upp den med bus och spex. Lilleman lyckas tanka på mitt energi förråd, i alla fall en gnutta. Dessvärre har inte heller han någon vidare bra dag - han är kinkig, klängig, gnällig och har ont i munnen pga tandsprickning.

Önskar att den här dagen kan ta slut och att vi imorgon får vakna upp till en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hihi sötisar! :)

2012-05-29 @ 14:01:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0