Bilder på bebishörnan. Pimpat "Sniglar" skötbord & spjälsäng.

Efter önskemål så kommer här ett bildregn på pyrets hörna som jag fixade i helgen.

Den är inge märkvärdig alls, bara provisorisk och praktisk. Sängen är inte bäddad, det väntar jag med några veckor till eftersom att vi har så mycket byggdamm flyger omkring i luften.
Klädkorgarna ska jag försöka omplacera men nu börjar det bli trångt på nedervåningen... hoppas att övervåningen blir klar snart så jag får inreda pyrets rum och hänga in alla våra kläder i riktiga garderober.

Spjälsängen och skötbordet har jag målat och piffat till. Orginal är dom jätte trista och fula.
Dom gula ribborna på spjälsängen ska jag måla om eftersom att färgen inte vart som jag tänkt. Antingen blir dom vita eller limegröna.

Vad tycks om den lilla hörnan, eller rättare sagt möblerna?



















Jag tycker Diinglisarna är så söta! Vill ha en till barnvagnen också.

Kommentarer
Postat av: Elin - gravid v.33

Gud så fint ni har gjort! =) Jättemysigt! Och visst är dinglisar söta! Love them! =)



Jag mår faktiskt rätt bra nu, kan äntligen njuta av att vara gravid efter en helvetes-sommar med illamående, spydde som en gris hela sommaren. Men runt vecka 18-19 avtog det äntligen! =) Enda som jag känner av nu är foglossningen - AJ! Men det kan jag leva med denna korta tid som är kvar.



Mår du bra? =)



Kramis!

2010-11-30 @ 11:42:23
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0