Boooring...

Finns det något värre än pappers arbete? Jag hatar papper! Där kommer min ADHD in i bilden.

Just nu sitter jag med pappers arbete - jag ska anmäla en skada (märket i armvecket efter ett brustet blodkärl). Och att ha med försäkringsbolag att göra är ju värre än pesten och nästan lika hemsk som pappers arbete. Ibland undrar jag om dom medvetet försöker krångla till det så pass mycket att man till slut inte orkar anmäla en skada? För det är lite så jag känner nu - det tar otroligt mycket tid och ork, är det värt det?

Egentligen borde min talanglösa barnmorska hjälpa mig att anmäla detta men eftersom att hon är just talanglös så gör jag det själv. Jag har försökt få hennes hjälp i 11 månader och nu ger jag upp. Märks det att jag är bitter idag?

Kommentarer
Postat av: S

Hejsan.

Jag såg att du lagt in en kommentar om att du hade p.o.p´s vintermössa.. den här:

http://www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60014037&colorid=2504629&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS



Höll den huvudet varmt hela vintern, jag har köpt en sådan till min 19 månaders, som är ute mest hela dagarna på dagis.. men den känns så himla tunn, rekommenderar du den =)?!

2011-10-13 @ 13:38:46
URL: http://tajjkons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0