"@%¤&/=!!!

Idag har Viggo verkligen testat mitt tålamod och mina nerver. Klängigare och kinkigare unge får man leta efter! Han vägrar att sova fastän han är skit trött. Mina få timmars sömn + Viggo = en mamma på bristningsgränsen. Vi missade nästan våran bvc tid tack vare min icke fungerande hjärna, kom på det i sista sekund.

Såna här dagar vill jag gå ut i skogen och skrika mig hes (men med tanke på hur det gick sist så skippar jag det) eller spela musik på högsta volym (gärna rock ballader), sjunga högt och jäkligt falskt! Jag har inte gjort varken det ena eller det andra - istället biter jag mig i läppen tills dess att Viggo somnat. Efter det kan jag ventilera. Lite avlastning skulle ju passa bra såna här dagar men det kan man ju glömma. Jag har lärt mig att ensam är stark.

Ja som ni märker är det ingen vidare bra dag idag. Jag hoppas att nattningen med Viggo går snabbt och smidigt ikväll, har noll ork kvar! Usch, jag känner mig som världens sämsta människa idag!

Trots dina "dåliga dagar" så älskar jag ju dig såklart ändå. Värt att förtydliga!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Haha, tack söta Caroline :) Trevlig helg till dig med!

Kram!

2011-10-21 @ 19:49:41
URL: http://lifestyleblogs.se/malin
Postat av: frida

Alla har vi våra dåliga dagar å tålamodet är inte alltid på topp!!



hahaha som jag skratta även denna gången när jag läste ditt inlägg du länka till haha!! ;)

2011-10-21 @ 22:36:49
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Carolina - Olina

Men älskade du, du är absolut ingen dålig människa, alla har sina dagar, sina gränser och brister ibland. Och vet du då? Jag blir så himla glad att du skriver ner det, för även om det kanske inte känns tillrcäkligt och du helst av allt bara vill skrika så är det kanske 100 gånger bättre för nu har du släppt lös din frustration och bär inte omkring det längre. Du är en bra människa, och en underbar mamma.



P.s. Jag saknar dig

2011-10-22 @ 08:33:08
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: En till mamma

Du är inte ensam om att känna dig sådär.. Har märkt av våra söner verkar vara griniga samtidigt :P Nu är min son i seperationsfasen gissar jag på då han HELA TIDEN vill vara nära nära nära. Vill inte vara själv en sekund, är jag en meter ifrån gnälls det direkt. Vill inte sova heller och vaknar ett x antal ggr på natten. Puh! Känns redan lite bättre att få skriva av sig om det, haha.. Idag är ju sambon hemma så nu får man åtminstone gå på toa i lugn och ro = LYX :D

2011-10-22 @ 08:46:45
Postat av: Anonym

2011-10-25 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0