1 Dag Kvar. . .

Vaknade med frossa och feber, nyser och de kliar i gommen/halsen/öronen
så jag kan bli tokig!!! Vill helst krypa ner i sängen med en bra bok men de hinns inte med. Ska betsa trösklar och städa, tvätta mellan 16 - 21.
De känns som att timmarna på kvällskvisten är för få.
Vi har 1000 saker och hinna med innan läggdax.
Fixa deklarationerna och packa är prio ett.

Jag har inte riktigt förstått att vi åker imorgon, har inte riktigt förstått vilken häftig resa vi ska på! En månad i Malaysia...
Jag är så glad och tacksam för att jag får chansen att åka =)


Nu måste jag kliva ur pyjamasen och sätta igång med städningen.
De kanske kommer en uppdatering senare. So long!


Har inte hunnit med allt som jag skulle göra idag, som tur är så går planet 20.00 imorgon så jag hinner med de sista under dagen imorgon.
Sara kom på besök och de är alltid lika trevligt att umgås med henne,
hon är en sann vän! Även om vi inte gör något speciellt så har vi alltid roligt ihop.
Jag och Viktor har varit på en bilfirma idag och fått prisuppgifter på bilen vi ska köpa, en vit Saab 9.3, sååå läcker! Nu har vi ännu en grej att se fram emot när vi kommer hem! =)
Just nu håller jag på med tvätten. Ska gå igenom va jag ska ha med mej i klädväg och packa de mesta. Wiiieeh, sista natten hemma på en månad! Imorgon åker vi och jag kan inte fatta att de är sant...





Våran nuvarande bil.



Våran blivande bil,
men våran ska vara vit.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ska jag verkligen hälsa på när du inte mår bra? Hmm jag har ju inte råd att bli sjuk men vi måste ju ses innan du reser.

2008-04-22 @ 11:25:48
URL: http://sarahietala.blogg.se
Postat av: Sara

Ha det kanon på resan och koppla av!! Kommer sakna dig carrobarroline ;). Massor av kramar

2008-04-23 @ 09:54:18
URL: http://sarahietala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0