2 Dagar Kvar. . .

Jag tror jag börjar få lite lätt resfeber.
Har handlat allt som vi ska ha med oss, så nu är de bara packningen kvar men de tar vi imorgon kväll. Prövade mina sommarkläder och kunde ledsamt konstatera att jag inte kan nånting av de som jag köpte förra sommaren.
Jag har gått upp en hel del i vikt. Jag lovade mej själv att verkligen försöka sluta äta alltför onyttigt och röra på mej mer. Vill inte se ut som jag gör!

Har varit ner på stan och köpt lite nya sommarkläder. Bara jag har nånting att börja semestern med så är jag nöjd, kommer nog att kunna handla billiga kläder när vi väl kommit fram =) I Bangkok och Kula Lumpur finns de ju garanterat massor med fina, billiga kläder men frågan är hur de är på Borneo? Nåt ställe med hyffsade kläder lär de ju finnas (?) .
Idag fick jag min nya digitalkamera =D En Casio S10, världens minsta 10.1 megapixel kamera. Jag vart mäkta imponerad när jag såg hur liten den verkligen är, inte mycke större än ett betalkort! I love my camera!
Nej nu lär jag försöka göra nån nytta innan de är dax att sussa.
Ska pyssla om Viktor, stackarn har ont i halsen och blåsor i hela munnen.
Själv så nyser och fryser jag. Lyckat, sjuka lagomt tills semestern!

Förresten så är jag tacksam för tips på bra musik!
Mobilerna ska fyllas inför semestern.



Är den inte grym, min nya kamera?!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja den var liten den... ;)

2008-04-21 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0